Budafoki Állatgyógyászati Központ állatorvos Budapest XXII. kerület

Budafoki Állatgyógyászati Központ

1221 Budapest XXII. kerület, Kossuth Lajos utca 52.

Védőoltások, belgyógyászati vizsgálatok, szakrendelések:onkológia (daganatos állatok vizsgálata, kezelése). Endokrinológia (hormonbeteg állatok vizsgálata, kezelése). Szülészet, szaporodásbiológia (mesterséges termékenyítés). Neonatológia (újszülöttek ellátása) Ultrahangos fogkő-eltávolítás, laboratóriumi vizsgálatok, műtétek (tervezhető és életmentő sebészi beavatkozások. Állatpatika, állateledel, felszerelés.

Fax:
06-1-229-3865
Szombat:

További állatorvosok Budapest XXII. kerületben:
1223 Budapest, Rákóczi út 37.
Általános állatorvosi ellátás: védőoltások, belgyógyászati ellátás, bőrgyógyászat, sebészeti ellátás. Szemészet, szülészeti ellátás, fülészet. Endokrinológia, mikrochipes megjelölés és állatútlevél kiállítás.
1221 Budapest, Késmárki utca 7.
Teljes körű állatorvosi ellátás
1222 Budapest, Tolcsvay utca 6/c.
Teljes körű állatorvosi ellátás.
1221 Budapest, Jobbágy út 35.
Teljeskörű állatorvosi ellátáts: járóbeteg ellátás, védőoltások, parazitaellenes kezelések, sérülések, sebek ellátása, ivartalanítás, lágysebészeti ellátások, mikrochip beültetés, útlevélkiállítás, ultrahangos fogkőeltávolítás.
1221 Budapest
Teljes körű ellátás: belgyógyászat, szemészet, szülészet és sebészeti ellátás. Védőoltások, szállítás kórházba állatorvosi felügyelettel. Mikrochip beültetés, útlevél kiállítás és szaktanácsadás.
Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapest XXII. kerületi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok .