Gyöngyösi állatorvosok, állatorvosi ügyelet, állatklinikák, állatorvosi rendelők Gyöngyösön

Állatorvosok Gyöngyösön és Heves megyében

3200 Gyöngyös, Juhász Gyula utca 5.
3200 Gyöngyös, Diófa utca 19.
Sürgősségi betegellátás (leginkább az esti órákban és -hétvégén-), kutyák és macskák folyamatos, házi állatorvosi ellátása. Védőoltások, oltási könyvek féregtelenítés, klinikai kivizsgálások, microchip beültetés.
3200 Gyöngyös, Bartók Béla utca 10.
Ambuláns betegellátás, belgyógyászat, veszettség elleni-, valamint egyéb védőoltások. EKG vizsgálat, röntgen, ultrahang diagnosztika, szaktanácsadás, állatútlevél kiállítás, microchip beültetés. Fogkő eltávolítás, teljeskörű vérvizsgálat, laborháttér, bélsár és vizeletvizsgálat, fogászati ellátás (tömés és pótlás is). Progeszteron szint mérés vérszérumból, szukák fedezetési időpontjának optimális meghatározása, szukák inszeminálása, ultrahangos vemhesség vizsgálat. Szülészeti szakellátás, szülészeti műtétek, tenyészkanok adrológiai vizsgálata, sebészeti ellátás.
További állatorvosok Heves megyében:
3257 Bükkszenterzsébet, Szabadság út 197.
3300 Eger, Ankly József utca 13.
Teljeskörű belgyógyászati ellátás, szülészeti beavatkozások és szaporodásbiológia: kutya mesterséges megtermékenyítés, ciklusdiagnosztika. Lágysebészeti műtétek, ivartalanítás. Ultrahangos fogkőeltávolítás, védőoltások, kiegészítő laboratóriumi vizsgálatok. Ultra- és röntgenvizsgálatok. Állatútlevél készítés és mikrochip behelyezés.
3000 Hatvan, Iskola utca 14.
Teljes körű állatorvosi ellátás: védőoltások, ultrahang- és röntgen vizsgálatok, állatorvosi igazolás,. Mikrochip beültteés és állatútlevél kiállítás.
3360 Heves, Katona József út 17.
3300 Eger, Szövetkezet utca 4.
Teljes körű belgyógászati ellátás, magas színvonalú sebészeti ellátás, szülészeti ellátás. Állatútlevél kiállítása, mikrochip. Törzskönyvezés mikrochippel, ultrahangos fogkőeltávolítás, mesterséges megtermékenyítés, ivartalanítás.
3300 Eger, Kistályai út
Teljes körű állatorvosi szolgáltatás.
3000 Hatvan, Ferencesek útja 1.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Gyöngyösi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Heves megyében. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.