VET-E-MEDIC - Kisállat Szakrendelő és Kutyakozmetika állatorvos Jászberény

VET-E-MEDIC - Kisállat Szakrendelő és Kutyakozmetika

VET-E-MEDIC KFT.
5100 Jászberény, Cigány János utca 1.

Védőoltások, parazitakezelések. Mikrochip behelyezés, ellenőrzés és regisztráció, állatútlevél kiállítás. Belgyógyászati-, Sebészeti-,Szülészeti kezelések, Labor, Rtg, UH diagnosztika, diszplázia szűrés.Fogászati ellátás, Szemészeti ellátás, Kutyakozmetika.

Fax:
06-57-412-718
Szombat:

Állatorvosok:
Dr. Bakonyi László: +36-20-995-3782
Dr. Menyhért Zsuzsanna: +36-20-292-5830

További állatorvosok Jászberényben:
5100 Jászberény, Határ utca 18.
Általános kisállatpraxis: belgyógyászat, diagnosztikai boncolás, diszplázia szűrés, labor vizsgálatok. Parazitológia, röntgen, sebészeti beavatkozások és szaktanácsadás. Szemészet, szülészeti betegellátás, védőoltások.
5100 Jászberény, Bercsényi Miklós utca 26/A
Kisállat és vegyesprakszis. Védőoltások, parazitaellenes kezelések, ivartalanítási műtétek, szülészeti ellátás, sebészeti ellátás. Alapfokú szemészeti és fogászati ellátás. Chipezés, gyógytápok beszerzése. Rendelési rend: szükség szerint bármikor megbeszélés szerint.
Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Jászberényi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Jász-Nagykun-Szolnok megyében.