Dr. Bogdán Levente állatorvos Kesztölc

Dr. Bogdán Levente

Columella Bt.
2517 Kesztölc, Szent István utca 14.

Ambuláns rendelés, betegellátás. Belgyógyászati diagnosztika, gyógykezelés. Kötelező veszettség, kombinált és egyéb védőoltások beadása. Mikrochip beültetés. Külföldi utazáshoz szükséges okmányok (állatútlevél) ügyintézése, kiállítása. Bőrgyógyászat. Általános sebészeti műtétek. Ivartalanítások. Szülészeti és szaporodásbiológiai ellátás. Születésszabályozás. Fogkőeltávolítás, szájhigiéniai kezelések. Sürgősségi és baleseti betegellátás ÉJJEL-NAPPAL. Parazitológiai vizsgálatok, bélsárvizsgálat. Idős páciensek egészséggondozása, geriátria. Labor, ultrahang, röntgen diagnosztikai háttér. Állattartási, állatvásárlási-választási, takarmányozási kutyanevelési, szaktanácsadás. Kölyökszocializáció az első védőoltástól kezdve. Viselkedésproblémás kutyák kezelése, konzultációs lehetőség, szaktanácsadás. Speciális gyógy- és diétás tápok rendelése, szaktanácsadás. Gyógyszerek, roboráló szerek, kullancs-és bolhairtó szerek, féreghajtók forgalmazása. Előzetes egyeztetéssel kiszállás házhoz, háznál való ellátás. Előzetes egyeztetés alapján a kisállat rendelőbe szállítása, ellátása, majd a kezelést követően hazaszállítása. Időpont-egyeztetési lehetőség.

Szombat: zárva

Állatorvos:
Dr. Bogdán Levente: +36-30-317-0299

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok .