Dr. Németh Szilveszter állatorvos Sopron

Dr. Németh Szilveszter

9400 Sopron, Macskakői utca 13.

Szülészet, ivartalanítás, védőoltások. Ambuláns sebészeti ellátás, bőrgyógyászat, bolha és kullancsvédelem. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.

Kedd: zárva
Csütörtök: zárva
Szombat: zárva

További állatorvosok Sopronban:
9400 Sopron, Alsólőver utca 13.
Általános betegellátás: Védőoltások, sebészeti beavatkozások, műtétek, szülészeti ellátás, műtétek, laboratóriumi vizsgálatok és szaktanácsadás.
9400 Sopron, Wesselényi utca 3.
Széleskörű belgyógyászati, sebészeti, fogászati és szülészeti ellátás. Széleskörű műszeres diagnosztika: Rtg, ultrahang, Ekg. Diszplázia szűrés a Magyar Kisállatortopédiai Egyesülettel. Epilepszia centrum. Biztonságos, monitorizált gépi altatás. Labordiagnosztikai háttér. Mikrochipezés és regisztrálás. Állatútlevél kiállítása. Waltham-Royal Canine diétás tápok és Biomill tápok árusítása. Kézi gyógyszertár. Féreghajtók, antiparazitikumok, kullancs és bolha elleni szerek forgalmazása. Ügyeleti rendszer.
9400 Sopron, Schármár Károly utca 16.
Teljeskörű állatorvosi ellátás.
Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Soproni állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Győr-Moson-Sopron megyében.