Ativet Állatorvosi Rendelő állatorvos Szolnok

Ativet Állatorvosi Rendelő

ATIVET Kft.
5000 Szolnok, Konstantin u. 1/b

Általános kisállatpraxis: baleseti ellátás, belgyógyászat, EKG viszgálat, labor vizsgálatok, sebészeti beavatkozások. Szemészet, szülészeti- és szaporodásbiológiai ellátás, ultrahang diagnosztika, védőoltások.

Szombat:
Vasárnap:

Állatorvos:
Dr. Sulyok Attila: 06-56-341-659

További állatorvosok Szolnokon:
5000 Szolnok, Arany János utca 14/a.
Álatlános kisállatparaxis: belgyógyászat, labor vizsgálatok, szülészeti betegellátás, ultrahangos fogkőeltávolítás, röntgen diagnosztika, védőoltások, EKG vizsgálat. Háznál történő betegellátás. Galambgyógyászat.
5000 Szolnok, Kert utca 34.
Belgyógyászati vizsgálatok, gyógykezelések, védőoltások, ivartalanítás, sebészeti ellátás, szaporodás-biológiai és szülészeti ellátás, röntgen-diagnosztika, laborvizsgálatok, chipbeültetés, ultrahangos fogkő eltávolítás, állatútlevél kiállítása, állatorvosi igazolások kiadása, kisrágcsálók, hüllők, egzotikus állatok ellátása, kézipatika. Lehetőség van telefonon történő előzetes bejelentkezésre is a fenti mobilszámon. Ez esetben pácienseinket soron kívül szólítjuk!
5000 Szolnok, Orosz György utca 7.
Általános kisállatpraxis: Állatútlevél kiállítása, háznál történő betegellátás, mikrochip, röntgen diagnosztika, védőoltások, belgyógyászat, szülészeti ellátás,
Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Szolnoki állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Jász-Nagykun-Szolnok megyében.