Gamma-VET állatorvos Budapest VIII. kerület

Gamma-VET

Gamma-VET Kft.
1089 Budapest VIII. kerület, Delej utca 51.

További állatorvosok Budapest VIII. kerületben:
1082 Budapest, Horváth Mihály tér 11.
Teljeskörű állategészségügyi ellátás: Fertőző betegségek gyógykezelése, védőoltások, belgyógyászat, bőrgyászat, ultrahang diagnosztika, laborvizsgálatok. Ultrahangos fogkőeltávolítás, mikrochip beültetés, állatútlevél kiállítása és szaktanácsadás.
1082 Budapest, Horváth Mihály tér 11.
1089 Budapest, Bíró Lajos utca 41.
Általános állatorvosi ellátás. Belgyógyászat, sebészet, szülészet, laborvizsgálatok, állatútlevél, mikrochip-beültetés, ultrahangos fogkő-eltávolítás, védőoltások/veszettség is/, kérésre házhoz megyek, műtétek-ivartalanítások, a rendelőnél jó parkolási lehetőség.
1082 Budapest, Harminckettesek tere 2.
Családias állatorvosi rendelő, ahol az alapellátást maximális igénnyel, szeretettel és a legmodernebb felszerelésekkel végezzük. Rendelőnkben Eukanuba, Royal Canin gyógytápok, vitaminok és táplálékkiegészítők, gyógyszerek, parazita ellenes szerek széles választékával várjuk a gazdikat.
Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapest VIII. kerületi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok .