Esztergomi állatorvosok, állatorvosi ügyelet, állatklinikák, állatorvosi rendelők Esztergomban

Állatorvosok Esztergomban és Komárom-Esztergom megyében

2500 Esztergom, Kistói u. 3.
Teljeskörű belgyógyászati kivizsgálás (UH, laboratóriumi háttérrel). Lágyszervi- és csontszebészet (ivartalanítás, baleseti sebészet, daganat eltávolítás, izületi sebészet, csont törések, dysplaziák műtéti orvoslása, plasztikai műtétek). Gerincműtétek (gerincsérvek, cauda equina syndroma, tumorok operálása). Komplett szülészeti ellátás (konzervatív és sebészeti). Homeopátiás szakrendelés. Szemészet (lencse eltávolítás, szemhéjplasztikák, Harder-mirigy műtétek, szaruhártya műtétek). Fogászat, UH-os fogkőeltávolítás. Állatorvosi szaktanácsadás, védőoltások beadása. Labordiagnosztika (vizelet vizsgálat, vér vizsgálat, macska Felv, FIV, FIP szerológiai tesztek, hematológia, vérbiokémia, egyéb szerológiai tesztek, bőrkaparék vétele és tenyésztése, baktérium rezisztencia meghatározás, szövettani vizsgálatok) Állatútlevél kiállítás és microchipes megjelölés. Kiszállás házhoz.
2500 Esztergom, Kossuth Lajos u. 54.
Ambuláns rendelés, általános sebészeti műtétek, ivartalanítások. Belgyógyászati ellátás, homeopátiás kezelés. Védőoltások, veszettség elleni kötelező oltás egész évben. Külső és belső paraziták elleni védekezés, ultrahangos fogkő-eltávolítás. Tartós megjelölés - mikrochip beadása. Külföldi utazáshoz továbbra is szükséges állatútlevél kiállítása. Szülészeti ellátás, ivarzásindukció. Laborvizsgálatok a Praxislab segítségével
További állatorvosok Komárom-Esztergom megyében:
2943 Bábolna, Kossuth Lajos utca 22.
Homeopata állatorvos.
2517 Kesztölc, Szent István utca 14.
Ambuláns rendelés, betegellátás. Belgyógyászati diagnosztika, gyógykezelés. Kötelező veszettség, kombinált és egyéb védőoltások beadása. Mikrochip beültetés. Külföldi utazáshoz szükséges okmányok (állatútlevél) ügyintézése, kiállítása. Bőrgyógyászat. Általános sebészeti műtétek. Ivartalanítások. Szülészeti és szaporodásbiológiai ellátás. Születésszabályozás. Fogkőeltávolítás, szájhigiéniai kezelések. Sürgősségi és baleseti betegellátás ÉJJEL-NAPPAL. Parazitológiai vizsgálatok, bélsárvizsgálat. Idős páciensek egészséggondozása, geriátria. Labor, ultrahang, röntgen diagnosztikai háttér. Állattartási, állatvásárlási-választási, takarmányozási kutyanevelési, szaktanácsadás. Kölyökszocializáció az első védőoltástól kezdve. Viselkedésproblémás kutyák kezelése, konzultációs lehetőség, szaktanácsadás. Speciális gyógy- és diétás tápok rendelése, szaktanácsadás. Gyógyszerek, roboráló szerek, kullancs-és bolhairtó szerek, féreghajtók forgalmazása. Előzetes egyeztetéssel kiszállás házhoz, háznál való ellátás. Előzetes egyeztetés alapján a kisállat rendelőbe szállítása, ellátása, majd a kezelést követően hazaszállítása. Időpont-egyeztetési lehetőség.
2831 Tarján, Móricz Zsigmond tér 16.
Állatorvosi rendelő Tarjánban. Belgyógyászat, szaktanácsadás, védőoltások beadása, korszerű diagnosztika.
2890 Tata, Kocsi utca 53.
Általános kisállatpraxis: ambuláns betegellátás, állattartási szaktanácsadás, belgyógyászat, mesterséges termékenyítés, sebészeti beavatkozások. Szülészeti- és szaporodásbiológiai ellátás, ultrahangos fogkőeltávolítás, védőoltások.
2800 Tatabánya, Jázmin utca 49.
2800 Tatabánya, Kossuth Lajos utca 54.
Ambuláns betegellátás, mikrocsipes állatazonosítás, állatútlevél, védőoltási programok, műszeres diagnosztika, műtéti ellátás, kiszállás - házi ellátás, állatvédelmi tanácsadás, háztáji haszonállatok ellátása, haszonállatok telepi ellátása, járványügyi programok összeállítása.
2800 Tatabánya, Ságvári Endre út 11.
Általános állatorvosi ellátás: ultrahang, EKG, sebészeti beavatkozások, ultrahangos fogkő-eltávolítás.
2837 Vértesszőlős, Szabadság telep 1974.
2510 Dorog, Bécsi út 25.
Sebészet, belgyógyászat, védőoltások, féregtelenítés, útlevél kiállítás, állatazonosító chip beültetés és regisztrálás, laboratóriumi szolgáltatások, allergiateszt és kúra, bőrgyógyászat, szülészet, parazitológia, táplálkozási szaktanácsadás, energetikai kezelések, otthoni ellátás (előzetes egyeztetés alapján), stb. Jöjjön el, és tegyen próbára Minket! Várjuk szeretettel!
2900 Komárom, Babits Mihály utca 9.
2890 Tata, Csapó utca 8.
Teljes körű állatorvosi ellátás.
2800 Tata, Csapó utca 8.
2800 Tatabánya, Aradi vértanúk tere 7.
Teljes körű állatorvosi ellátás: védőoltások, szemészeti és bőrgyógyászati vizsgálatok. EKG, ultrahang és röntgen vizsgálatok. Sebészeti beavatkozások, ultrahangos fogkő eltávolítás, laboratóriumi vizsgálatok. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.
2800 Tatabánya, Bárdos lakópark 2/a.
2528 Úny, Templom utca 5.
Állatorvosi ellátás háznál. Védőoltások és féregtelenités. Állatútlevél kiállitása és microchip beültetés, allergológia, anesztézia. Belgyógyászat, bőrgyógyászat, dietetika, EKG vizsgálatok, fogászat, időskori szűrővizsgálatok. Oltási igazolás, onkológia, parazitológiai vizsgálatok. Röntgen és diagnosztika, sebészet, szemészet. Szülészeti kezelések, ultrahang vizsgálatok.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Esztergomi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Komárom-Esztergom megyében. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.