Veszprémi állatorvosok, állatorvosi ügyelet, állatklinikák, állatorvosi rendelők Veszprémben

Állatorvosok Veszprémben és Veszprém megyében

Állatorvos
8200 Veszprém, Ady Endre utca. 12.
Kisállatok teljes körű állatorvosi ellátása, sebészet, belgyógyászat, szülészet, ultrahangos fogkőeltávolítás. Röntgen- és laborvizsgálatok, gyógytápok, minőségi kutya, macska és egyéb kisállatos tápok.Állatorvos
Állatorvos
8200 Veszprém, Endrődi Sándor utca 11.
Általános állatorvosi ellátás.Állatorvos
8200 Veszprém, Stadion köz 5.
Teljes körű állatorvosi ellátás: védőoltások, sebészeti ellátás, szülészeti segítségnyújtás, belgyószászati ellátás. Röntgen, ultrahang, laborvizsgálatok. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.Állatorvos
8200 Veszprém, Ady Endre utca
Kutyák és lovak alternatív gyógykezelése, fizioterápiája, rehabilitációja. Gyógymasszázs, emanuálterápia, lézerterápia, elektromágneses kezelés, ultrahang terápia, ingeráram kezelés, és gyógytorna. Készülék bérbeadás.Állatorvos
További állatorvosok Veszprém megyében:
Állatorvos
8400 Ajka, Alkotmány utca. 18.
Védőoltások, beteg vizsgálat. Műtétek, röntgen diagnosztika magasfrekvenciás röntgenkészülékkel. Ultrahangos vizsgálatok, vemhességvizsgálat.Állatorvos
8230 Balatonfüred, Galamb utca 13.
Kölyökkori oltási program, koros kutyák karbantartása, klinikai vizsgálatok, belgyógyászat, sebészet, műtétek, szülészet, laboratóriumi vizsgálatok, bőrbetegségek kezelése, megelőző védőoltási programok, veszettség elleni kötelező oltás, kutya- és macskatartással kapcsolatos, szemlélet kialakítása, diétás állateledelek, táplálék kiegészítők, kullancs- bolha eltávolítás, megelőzés.Állatorvos
8500 Pápa, Vásár utca 12-14.
Általános állatorvosi ellátás: védőoltások, műszeres vizsgálatok, röntgen, ultrahang, vérkép, sebészeti ellátás, állatútlevél kiállítás és mikrochip behelyezés.Állatorvos
8300 Tapolca, Batsányi utca 44.
Kisállatgyógyászat, homeopátia.Állatorvos
8230 Balatonfüred, Dózsa György utca 15.
Általános kisállatpraxis.Állatorvos
Állatorvos
8254 Kővágóörs, Kossuth utca 26.
Általános állatorvosi ellátás.Állatorvos
8245 Pécsely-Klárapuszta, Csikós Lovasudvar
Lovak fizioterápiás gyógykezelése, manuálterápia, masszázs, gyógytorna, lézerterápia, elektromágneses kezelés, ultrahang terápia, ingeráram kezelés, 1 hónapos bentlakásos rehabilitációs kúra műtétek után, mozgásszervi betegségek esetén.Állatorvos

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Veszprémi állatorvosok és állatorvosi rendelők és további állatorvosok Veszprém megyében. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.