Állatorvos Budapest rendelők állatorvosi ügyelet és állatkórházak elérhetőségei

Budapesti állatorvosok

Hely kiválasztása:

1013 Budapest, Roham utca 3.
Teljes körű állatorvosi ellátás, állatútlevél és mikrochip beültetés, védőoltások, ultrahangos diagnosztika, fogászati, szemészeti, szülészeti és sebészeti ellátás, laborvizsgálatok. Az állatpatikában vények beváltása, gyógytápok, állatgyógyászati készítmények.
1029 Budapest, Szent István utca 8.
Kutyák, macskák, és kisemlősök ellátása. Kötelező oltás, féreghajtás és sürgősségi betegellátás. Labordiagnosztika, sebészeti beavatkozások és szaktanácsadás. Chip beültetés és állatútlevél kiállítás. Kutyakozmetika, diétás kutya- és macskatápok.
1032 Budapest, San Marco utca 77.
Teljes körű állatorvosi ellátás: belgyógyászat, sebészet, szülészet és szaporodásbiológia, házi betegellátás. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés. Védőoltások, ultrahang és EKG, ivartalanítás, ultrahangos fogkő eltávolítás.
1055 Budapest, Bihari János utca 15.
Teljes körű ellátás, belgyógyászat, sebészet, szaporodásbiológia, csontműtétek, laborvizsgálatok, szaktanácsadás.
1076 Budapest, Garay utca 21. földszint 1.
Homeopátia, akupunktúra, viselkedésterápia, hagyományos állatorvosi ambuláns ellátás védőoltások.
1098 Budapest, Dési Huber utca 3.
1116 Budapest, Adony utca 3.
Általános kisállatpraxis, állatútlevél kiállítása. Belgyógyászat, ivartalanítás, labor vizsgálatok. Mikrochip, sebészeti beavatkozások, szülészeti betegellátás és védőoltások.
1121 Budapest, Edvi Illés út 39.
Homeopátiás szakrendelés. Kisállatok ellátása: védőoltások, ivartalanítás, műtétek, nevelési tanácsadás, mikrochip beültetés és állatútlevél kiállítás.
1135 Budapest XIII. kerület, Lehel utca 60.
Védőoltások, belgyógyászati, sebészeti, szülészeti ellátás, szemészeti szakrendelés, egyedi jelölés-mikrochip beültetés. Röntgen és dysplázia vizsgálatok elvégzése, laboratoriumi vizsgálatok.
1152 Budapest, Beller Imre utca 21.
Teljes körű állatorvosi ellátás.
1163 Budapest, Guzsaly utca 36.
Teljes körű állatorvosi ellátás: belgyógyászati, sebészeti, bőrgyógyászati ellátás. Fogászati és szemészeti kezelésel, laborvizsgálatok, védőoltások. Állatútlevél kiállítás, mikrochip beültetés és szaktanácsadás.
1171 Budapest, Öntöző utca 16.
Ambuláns betegellátás: védőoltások, EKG, ultrahang, röntgen. Sebészeti beavatkozások, laborvizsgálatok. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.
1188 Budapest, Kisfaludy utca 62/A.
Ultrahangos fogkő-eltávolítás, sebészeti és belgyógyászati ellátás, ultrahangos vizsgálatok, védőoltások, mintavétel labor-vizsgálatokhoz, útlevélkiadás, chipezés. Kutya-cica kozmetika. Kisállatszállítás bárhova, bármikor!
1194 Budapest, Gosztonyi Lajos utca 2.
Belgyógyászati, sebészeti, szülészeti ellátás. Védőoltások, mikrochip beültetés, állatútlevél kiállítás, laborvizsgálatok, hasi ultrahangos vizsgálat, ultrahangos fogkő-eltávolítás.
1203 Budapest
Budapest egész területén házhoz megyek és segítek kedvencén. Állatorvosi elsősegély, sürgősségi betegellátás, belgyógyászat, sebészet, szülészet, védőoltások, műtétek (kizárólag rendelőben), microchip beültetés és útlevél kiállítás kisállatoknak, alapvető gyógyszerek, parazita ellenes készítmények beadása, mintavételek laborvizsgálathoz, euthanasia.
1213 Budapest, Szent István út 213.
Csont- és ízületi műtétek, röntgen, ultrahang, dysplasia-szűrés, plasztikai műtétek.
1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 52.
Védőoltások, belgyógyászati vizsgálatok, szakrendelések:onkológia (daganatos állatok vizsgálata, kezelése). Endokrinológia (hormonbeteg állatok vizsgálata, kezelése). Szülészet, szaporodásbiológia (mesterséges termékenyítés). Neonatológia (újszülöttek ellátása) Ultrahangos fogkő-eltávolítás, laboratóriumi vizsgálatok, műtétek (tervezhető és életmentő sebészi beavatkozások. Állatpatika, állateledel, felszerelés.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapesti állatorvosok és állatorvosi rendelők. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.