Állatorvos Budapest rendelők állatorvosi ügyelet és állatkórházak elérhetőségei

Budapesti állatorvosok

Hely kiválasztása:

1012 Budapest, Logodi utca 51.
Általános állatorvosi ellátás, védőoltások, ivartalanítás.
1029 Budapest, Szent István utca 8.
Kutyák, macskák, és kisemlősök ellátása. Kötelező oltás, féreghajtás és sürgősségi betegellátás. Labordiagnosztika, sebészeti beavatkozások és szaktanácsadás. Chip beültetés és állatútlevél kiállítás. Kutyakozmetika, diétás kutya- és macskatápok.
1039 Budapest, Kabar utca 2.
Általános kisállatpraxis: allergia vizsgálatok, ambuláns betegellátás. Állatútlevél kiállítása, fogászati ellátás, fülészet. Háznál történő betegellátás, ivartalanítás, labor vizsgálatok, mikrochip, parazitológia. Röntgen diagnosztika, szaporodás biológia, védőoltások. Gyógytápok forgalmazása.
1046 Budapest, Székes utca 1.
Védőoltások, elsősegély, diagnosztika, fogászati ellátás, allergia kezelés. Állatútlevél kiállítás és mikrochip behelyezés.
1052 Budapest, Vármegye utca 15.
Teljeskörű állategészségügyi ellátás: Fertőző betegségek gyógykezelése, védőoltások, belgyógyászat, bőrgyászat, ultrahang diagnosztika, laborvizsgálatok. Ultrahangos fogkőeltávolítás, mikrochip beültetés, állatútlevél kiállítása és szaktanácsadás.
1078 Budapest, István utca 2.
Általános és szakosodott rendeléseinken szeretettel várjuk kedvencét teljes körű állatorvosi szolgáltatással.
1095 Budapest, Boráros tér 7/2.
Teljes körű állatorvosi ellátás: sebészeti,szülészeti és belgyógyászati ellátás, védőoltások, egészségmegőrzés és ultrahang vizsgálatok.
1107 Budapest, Bihari utca 27.
Védőoltások, féregtelenítés, belgyógyászati ellátás, röntgen és ultrahang. Szemészeti szakrendelés, fogászati problémák kezelése. Egészségügyi igazolás, Állatútlevél kiállítás és mikrochip.
1112 Budapest, Péterhegyi út 46.
Általános kisállatpraxis: állatútlevél kiállítása, belgyógyászat, diszplázia szűrés, EKG viszgálat, labor vizsgálatok, mikrochip, röntgen diagnosztika. Sebészeti beavatkozások, szemészet, szülészeti betegellátás, védőoltások.
1139 Budapest XIII. kerület, Fiastyúk utca 71/c
Teljes körű állatorvosi ellátás.
1152 Budapest, Rákos út 60.
Teljes körű állatorvosi ellátás: belgyógyászat, ortopédia, neurológia, szemészet. Sebészeti beavatkozások. Röntgen, ultrahang, EKG.
1171 Budapest, Öntöző utca 16.
Ambuláns betegellátás: védőoltások, EKG, ultrahang, röntgen. Sebészeti beavatkozások, laborvizsgálatok. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.
1188 Budapest, Kisfaludy utca 55/a.
Ambuláns betegellátás, sebészeti, szülészeti, belgyógyászati ellátás. Házi betegellátás, galambpatika.
1191 Budapest, Kisfaludy utca 23.
Teljes körű sebészeti, szülészeti, belgyógyászati ellátás, laborvizsgálat.
1212 Budapest, Szent István út 69.
1223 Budapest, Rákóczi út 37.
Általános állatorvosi ellátás: védőoltások, belgyógyászati ellátás, bőrgyógyászat, sebészeti ellátás. Szemészet, szülészeti ellátás, fülészet. Endokrinológia, mikrochipes megjelölés és állatútlevél kiállítás.
1239 Budapest, Grassalkovich utca 184.
Általános kisállatpraxis: Akupunktúra, Védőoltások, Bioptron lámpás kezelés, Homeopátiás kezelések, ivartalanítás, lézeres kezelés. Mikrochip beültetés és állatútlevél kiállítás. Műtéti beavatkozások és szaktanácsadás.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapesti állatorvosok és állatorvosi rendelők. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.