Állatorvos Budapest rendelők állatorvosi ügyelet és állatkórházak elérhetőségei

Budapesti állatorvosok

Hely kiválasztása:

1012 Budapest, Logodi utca 51.
Általános állatorvosi ellátás, védőoltások, ivartalanítás.
1029 Budapest, Szent István utca 8.
Kutyák, macskák, és kisemlősök ellátása. Kötelező oltás, féreghajtás és sürgősségi betegellátás. Labordiagnosztika, sebészeti beavatkozások és szaktanácsadás. Chip beültetés és állatútlevél kiállítás. Kutyakozmetika, diétás kutya- és macskatápok.
1039 Budapest, Iszap utca 24.
Védőoltások, belgyógyászati, sebészeti és szülészeti kezelések, műtétek, ivartalanítás. Ultrahang és röntgen vizsgálatok, diszplázia szűrés, akupunktúra. Mikrochip behelyezés és adminisztráció, állatútlevél készítés.
1046 Budapest, Székes utca 1.
Védőoltások, elsősegély, diagnosztika, fogászati ellátás, allergia kezelés. Állatútlevél kiállítás és mikrochip behelyezés.
1052 Budapest, Vármegye utca 15.
Teljeskörű állategészségügyi ellátás: Fertőző betegségek gyógykezelése, védőoltások, belgyógyászat, bőrgyászat, ultrahang diagnosztika, laborvizsgálatok. Ultrahangos fogkőeltávolítás, mikrochip beültetés, állatútlevél kiállítása és szaktanácsadás.
1071 Budapest, Peterdy utca 35.
Teljes körű állatorvosi ellátások: védőoltások, szemészeti vizsgálatok, bőrgyógyászati vizsgálatok, EKG, gerontológiai szűrővizsgálatok. Ivartalanítások és egyéb sebészeti ellátások. Kiegészítő vizsgálatok: citológia, korszövettan. Állatútlevél, microchip.
1098 Budapest, Dési Huber utca 3.
1104 Budapest, Vörösdinka utca 4.
Általános állatorvosi ellátás: belgyógyászati, sebészeti, szülészeti ellátás. Ultrahang, röntgen, labor vizsgálatok. Allergológiai vizsgálatok, védőoltások, ultrahangos fogkő eltávolítás.
1114 Budapest, Ulászló utca 42.
Állatpatika Budán 11 kerületben. Állatpatika Budán a Kosztolányi Dezső térnél. Állatgyógyszertárban forgalmazunk: vényköteles állatgyógyszereket, állatvitaminokat, gyógyhatású készítményeket, gyógytápokat, gyógyhatású tápokat, állat gyógyászati eledeleket, állat gyógyhatású eledeleket, gyógysamponokat. Budai állatgyógyszertárban állatorvosi vények beváltása. Állatgyógyászati vényköteles termékek. Kínálunk: féregtelenítő paszta, féreghajtó tabletta, bolha nyakörv, bolha spot-on, kullancs nyakörv, kullancs spot-on, multivitaminok, immunerősítők, zöld-kagyló kivonat tabletta, zöld-kagyló kivonat por, csonterősítő tabletta, csonterősítő por, stb.
1135 Budapest XIII. kerület, Lehel utca 43-47
Teljes körű állatorvosi ellátás.
1158 Budapest, Hősök útja 3/a.
Állatorvosi alapellátás, ambuláns rendelés, védőoltások, belgyógyászat, szülészet, általános sebészet.
1161 Budapest, Pálya utca 66.
Védőoltások, belgyógyászat, sebészet, fogászat, szülészet, bőrgyógyászat, szemészet. Állatútlevél és chipbeültetés.
1181 Budapest, Margó Tivadar utca 33.
HAVANNA ÁLLATORVOSI RENDELŐ megújult formában, régi helyen, régi árakon várja régi és új ügyfeleit Budapesten a XVIII. kerületben Pestszentlőrincen. Kutya, macska, kisállatok, háziállatok ellátás, oltás, sebészeti, belgyógyászati műtétek, bőrgyógyászati, allergológiai vizsgálatok.
1195 Budapest, Kossuth Lajos utca 38.
Ambuláns és kórházi ellátás: belgyógyászati, sebészeti, és szülészeti beavatkozások. Röntgen, ultrahang, labordiagnosztika, fogászati kezelés és védőoltások. Szaktanácsadás, szűrővizsgálatok, állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.
1212 Budapest, Táncsics Mihály utca 33.
Betegkezelés, szaktanácsadás, védőoltások, belgyógyászati, sebészeti, szemészeti és szülészeti szolgáltatások. Fogászat, széleskörű kiegészítő műszeres vizsgálatok (UH, EKG).Microchip és állatútlevél.
1238 Budapest, Táncsics Mihály utca 69.
Ambuláns betegellátás: belgyógyászati, sebészeti és szülészeti beavatkozások. Labordiagnosztika, szemészeti, bőrgyógyászati és fogászati kezelések. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapesti állatorvosok és állatorvosi rendelők. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.