Állatorvos Budapest rendelők állatorvosi ügyelet és állatkórházak elérhetőségei

Budapesti állatorvosok

Hely kiválasztása:

1013 Budapest, Roham utca 3.
Teljes körű állatorvosi ellátás, állatútlevél és mikrochip beültetés, védőoltások, ultrahangos diagnosztika, fogászati, szemészeti, szülészeti és sebészeti ellátás, laborvizsgálatok. Az állatpatikában vények beváltása, gyógytápok, állatgyógyászati készítmények.
1029 Budapest, Csatlós utca 68.
Általános belgyógyászati-, szülészeti és lágysebészeti ellátás, a védőoltásoktól a császármetszésig. Speciális Lyme-kór ambulancia.
1039 Budapest, Szentendrei út 393.
Ambuláns betegellátás, állatorvos-csontkovács szakrendelés, széleskörű belgyógyászati, szülészeti és sebészeti ellátás,szűrővizsgálatok, labor háttérrel, röntgen és ultrahang vizsgálatok. Állatútlevél-kiállítás, microchip-beültetés. Ultrahangos fogkőeltávolítás.
1045 Budapest, Tó utca 70.
Általános kisállatpraxis: belgyógyászat, epilepszia - tanácsadás, műtétek, ultrahangos fogkőeltávolítás, védőoltások.
1052 Budapest, Vármegye utca 15.
Teljeskörű állategészségügyi ellátás: Fertőző betegségek gyógykezelése, védőoltások, belgyógyászat, bőrgyászat, ultrahang diagnosztika, laborvizsgálatok. Ultrahangos fogkőeltávolítás, mikrochip beültetés, állatútlevél kiállítása és szaktanácsadás.
1062 Budapest, Andrássy út 81.
Teljes körű állatorvosi ellátás, védőoltások, útlevél, ultrahang- és röntgendiagnosztika, sebészeti ellátás, ivartalanítás, egzotikus szakrendelés, állatpatika.
1089 Budapest, Bíró Lajos utca 41.
Általános állatorvosi ellátás. Belgyógyászat, sebészet, szülészet, laborvizsgálatok, állatútlevél, mikrochip-beültetés, ultrahangos fogkő-eltávolítás, védőoltások/veszettség is/, kérésre házhoz megyek, műtétek-ivartalanítások, a rendelőnél jó parkolási lehetőség.
1097 Budapest, Ecseri út 21.
Kisállatok kezelése, holisztikus gyógymódok, homeopátiás kezelés, védőoltások beadása.
1108 Budapest, Takarék utca 27.
Ambuláns betegellátás, védőoltások, külső-belső parazita elleni kezelés, állatútlevél, mikrochip beültetés,ultrahangos fogkő-eltávolítás, gyógyszerek, gyógytápok. Hívásra házhoz megyek. Kutyakozmetika.
1112 Budapest, Péterhegyi út 46.
Általános kisállatpraxis: állatútlevél kiállítása, belgyógyászat, diszplázia szűrés, EKG viszgálat, labor vizsgálatok, mikrochip, röntgen diagnosztika. Sebészeti beavatkozások, szemészet, szülészeti betegellátás, védőoltások.
1121 Budapest, Edvi Illés út 39.
Homeopátiás szakrendelés. Kisállatok ellátása: védőoltások, ivartalanítás, műtétek, nevelési tanácsadás, mikrochip beültetés és állatútlevél kiállítás.
1131 Budapest XIII. kerület, Szent László út 134.
Általános állatorvosi ellátás, HÁZNÁL IS! Védőoltások, mikrochip beültetés és regisztráció, állatútlevél, utazási információk, állatgyógyszerek. Ivartalanítás, egyéb lágyszöveti műtétek, fogászati kezelések, takarmány-kiegészítők.
1154 Budapest, Bánkút utca 52.
Általános betegellátás, ambuláns műtétek, ivartalanítások, állatútlevél, mikrochip, labor, röntgen, védőoltások.
1162 Budapest, Szlovák út 108.
Teljes körű kisállatgyógyászati ellátás: sebészet, szülészet és belgyógyászati ellátás, védőoltások, röntgen, ortopédia és traumatológiai betegellátás.
1171 Budapest, Császárfa utca 16.
1184 Budapest, Lenkey utca 3.
Ambuláns állatorvosi rendelés: védőoltások, szaktanácsadás, belgyógyászati ellátás. Teljes körű sebészeti ellátás, szemészeti rendelés, szülészeti ellátás. Kiegészítő röntgendiagnosztika, fogászati rendelés. Microchip beültetés, laboratóriumi vizsgálatok.
1196 Budapest, Hunyadi utca 137/a
Védőoltások, belgyógyászati és szülészeti ellátás, egyéb kiegészítő vizsgálatok: ultrahang, labor. Műtétek és házhoz hívás időpont egyeztetés alapján.
1203 Budapest, Téglagyártó utca 11/C
A rendelő a Mediterrán lakóparkban, az erzsébeti uszoda szomszédságában várja a gazdikat és kedvenceiket.
1213 Budapest, Szent István út 213.
Csont- és ízületi műtétek, röntgen, ultrahang, dysplasia-szűrés, plasztikai műtétek.
1223 Budapest, Rákóczi út 37.
Általános állatorvosi ellátás: védőoltások, belgyógyászati ellátás, bőrgyógyászat, sebészeti ellátás. Szemészet, szülészeti ellátás, fülészet. Endokrinológia, mikrochipes megjelölés és állatútlevél kiállítás.
1239 Budapest, Grassalkovich utca 184.
Általános kisállatpraxis: Akupunktúra, Védőoltások, Bioptron lámpás kezelés, Homeopátiás kezelések, ivartalanítás, lézeres kezelés. Mikrochip beültetés és állatútlevél kiállítás. Műtéti beavatkozások és szaktanácsadás.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapesti állatorvosok és állatorvosi rendelők. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.