Állatorvos Budapest rendelők állatorvosi ügyelet és állatkórházak elérhetőségei

Budapesti állatorvosok

Hely kiválasztása:

1013 Budapest, Roham utca 3.
Teljes körű állatorvosi ellátás, állatútlevél és mikrochip beültetés, védőoltások, ultrahangos diagnosztika, fogászati, szemészeti, szülészeti és sebészeti ellátás, laborvizsgálatok. Az állatpatikában vények beváltása, gyógytápok, állatgyógyászati készítmények.
1029 Budapest, Csatlós utca 68.
Általános belgyógyászati-, szülészeti és lágysebészeti ellátás, a védőoltásoktól a császármetszésig. Speciális Lyme-kór ambulancia.
1034 Budapest, Bécsi út 137.
Teljes körű betegellátás: sebészet, belgyógyászat, bőrgyógyászat, krónikus betegségek kezelése, időskori szűrővizsgálatok, ultrahangos fogkőleszedés. Kiegészítő vizsgálatok: röntgen, ultrahang, laboratóriumi vizsgálatok. Microhip, állatútlevél.
1041 Budapest, Bárdos Artúr utca 4.
Ambuláns ellátás, diagnosztika, fogkőeltávolítás, oltások, műtétek, mesterséges termékenyítés. Mikrocsip és útlevél.
1054 Budapest, Belgrád rakpart 17.
Teljeskörű belgyógyászati, szülészeti és szemészeti ellátás, lágylézer terápia. Fogászati szakrendelés, viselkedés terápia, állatútlevél kiállítása és mikrochip behelyezés.
1098 Budapest, Dési Huber utca 3.
1104 Budapest, Vörösdinka utca 4.
Általános állatorvosi ellátás: belgyógyászati, sebészeti, szülészeti ellátás. Ultrahang, röntgen, labor vizsgálatok. Allergológiai vizsgálatok, védőoltások, ultrahangos fogkő eltávolítás.
1112 Budapest, Csárda utca 10.
Teljes körű állatorvosi és sebészeti ellátás. Fogászat, szemészet, bőrgyógyászat. Bolha -és kullancsvédelem, védőoltások, mikrochip beültetés.
1125 Budapest, Hadik András utca 8.
belgyógyászati ellátás, védőoltások, laboratóriumi vizsgálatok, sebészeti ellátás, ultrahangos fogkő eltávolítás. Állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés, féregtelenítés.
1135 Budapest XIII. kerület, Lehel utca 60.
Védőoltások, belgyógyászati, sebészeti, szülészeti ellátás, szemészeti szakrendelés, egyedi jelölés-mikrochip beültetés. Röntgen és dysplázia vizsgálatok elvégzése, laboratoriumi vizsgálatok.
1158 Budapest, Hősök útja 3/a.
Állatorvosi alapellátás, ambuláns rendelés, védőoltások, belgyógyászat, szülészet, általános sebészet.
1185 Budapest, Üllői út 576.
Kisállatok belgyógyászati, sebészeti ellátása. Szülészeti beavatkozások végzése. Védőoltások, mikrochip beültetés, állatútlevél kiadás, ultrahangos fogkő eltávolítás.
1195 Budapest, Kossuth Lajos utca 38.
Ambuláns és kórházi ellátás: belgyógyászati, sebészeti, és szülészeti beavatkozások. Röntgen, ultrahang, labordiagnosztika, fogászati kezelés és védőoltások. Szaktanácsadás, szűrővizsgálatok, állatútlevél kiállítás és mikrochip beültetés.
1203 Budapest, Téglagyártó utca 11/C
A rendelő a Mediterrán lakóparkban, az erzsébeti uszoda szomszédságában várja a gazdikat és kedvenceiket.
1213 Budapest, Szent István út 213.
Csont- és ízületi műtétek, röntgen, ultrahang, dysplasia-szűrés, plasztikai műtétek.
1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 52.
Védőoltások, belgyógyászati vizsgálatok, szakrendelések:onkológia (daganatos állatok vizsgálata, kezelése). Endokrinológia (hormonbeteg állatok vizsgálata, kezelése). Szülészet, szaporodásbiológia (mesterséges termékenyítés). Neonatológia (újszülöttek ellátása) Ultrahangos fogkő-eltávolítás, laboratóriumi vizsgálatok, műtétek (tervezhető és életmentő sebészi beavatkozások. Állatpatika, állateledel, felszerelés.

Állatorvos adatbázis. Kutya, macska, kisemlős, madár, hüllő, kétéltű, ízeltlábú, nagyemlős, hal és egyéb vízi állat kezelésével foglalkozó állatorvosok, állatorvosi rendelők, állatkórházak és állatorvos ügyeletek listája. Budapesti állatorvosok és állatorvosi rendelők. Állatorvosok Budapesten, állatorvosok Pest megyében és Magyarországon.